044-383-64-63; 097-963-64-63

050-410-20-36; 063-563-64-63

VW 4Х4: повний привід

Повнопривідні автомобілі VW: Формула прохідності
Джерело - Автоцентр

Повний привід потрібен не тільки позашляховикам і кроссоверам - в складні дорожні умови частенько потрапляє і комерційний транспорт. У горах Андалусії Volkswagen показав, на що здатні повнопривідні автомобілі-«комерсанти».

VW 4X4

 

Вся комерційна лінійка автомобілів Volkswagen - Amarok, Caddy, Transporter, Multivan і навіть Crafter - може оснащуватися повним приводом. Ці моделі в різних модифікаціях були представлені на позашляховий тест, в якому вони розкривали свої «таланти». Так, Multivan використовувався для комфортної розвезення учасників тесту, Transporter і Crafter доставляли людей від асфальтованої дороги до табору траси. Їх шлях пролягав по грунтових гірських дорогах з крутими спусками і такими ж крутими поворотами, з прірвами з одного боку і з прямовисними скелями - з іншого. Але найнебезпечніші іспити довелося здавати VW Caddy і Amarok.

У таборі збудували три траси різних ступенів складності. Одна з них - з невеликими нерівностями да парою спусків і підйомів - представляла деякі труднощі тільки для Caddy. По такому бездоріжжю пройшов би і монопривідний Caddy, правда, йому довелося б дертися з останніх сил. Caddy з приводом 4Motion долав перешкоди граючи. На двох інших - суцільно підводні камені. Так, для пікапа Amarok призначалася окрема траса з високим рівнем складності. Крутизна і довжина спусків і підйомів були такими, що при русі вниз пасажири довго висіли на ременях безпеки, чекаючи, поки Amarok спуститься з 20-метрової гори. При цьому водій отримав інструкцію навіть під загрозою перекидання не чіпати органи управління, а лише включити знижений ряд передач і активувати систему спуску. А ось круті підйоми практично укладали пасажирів на лопатки. Водій тільки тримав потрібні обороти двигуна, щоб Amarok міг заповзти наверх.

Організатори тесту дуже ризикували, запускаючи автомобіль по таких дорогах, адже при щонайменшій помилці екіпажу він міг злетіти в прірву. Журналістам доводилося покладатися тільки на системи машини і точний розрахунок організаторів. Amarok зумів показати все, на що він здатний.

 

Caddy Tramper 4Motion
Повнопривідний туристичний варіант Volkswagen Caddy з приставкою Tramper, - мрія мандрівника. Автомобіль серійно обладнаний розкладний двомісним ліжком та іншим туристичним бівачне спорядження. Так, крім спального місця, в комплектації авто - виносний розкладний стіл для пікніка та два крісла. Вони компактно упаковані в спеціальні сумки, які липучками і ременями кріпляться під ліжком. Для більш тривалих стоянок - наприклад ночівель на природі - передбачена намет. Вона приєднується до дверей багажника, утворюючи з автомобілем одне ціле і тим самим збільшуючи життєвий простір. Усередині Caddy Tramper оснащений навісними кишенями та іншими нішами. Ліжко в складеному вигляді поміщається в багажнику, при цьому залишаючи вільне місце для поклажі. Ті, хто часто подорожує, знають про нагальну проблему із упаковуванням бівачне спорядження в чохли - довго, незручно і не завжди поміщається. З туристичними комплектами Caddy Tramper таких проблем немає. Нас вразила швидкість і простота переобладнання автомобіля в спальню - треба було не більше п'яти хвилин, щоб розкласти ліжко і дістати меблі для пікніка. Стільки ж часу знадобиться і на згортання табору.

 VW Caddy Tramper VW Caddy Tramper 
 VW Caddy Tramper VW Caddy Tramper 
 

Amarok

Комплектується 5-ступінчастою МКП або новою 8-ступінчастою АКП. Остання дісталася йому від VW Touareg. Поки вона йде тільки в парі з 2,0-літровим бітурбодізельним мотором потужністю 180 л. с., повним приводом і системою Start / Stop. З нею вимикання двигуна відбувається практично непомітно для водія, зате запуск звертає на себе увагу несподіваним рокотом з боку моторного відсіку і вібрацією кузова. Момент перемикання передач 8-ступінчастою АКП - плавний, зазвичай так працює коробка передач вариаторні типу. Позашляховий потенціал Amarok забезпечений системою повного приводу 4Motion, кліренсом 265 мм і задній ресорною підвіскою. З кабіни можна блокувати міжосьовий диференціал і активувати систему спуску з гори. Як її налаштував Volkswagen, ми перевірили на Amarok з механічною коробкою передач. При включеній системі водієві потрібно лише задати швидкість спуску з гори за допомогою педалей газу або гальма. Далі система сама підтримує обрану швидкість, не даючи машині розігнатися. Особливо це відчувається на екстремально крутих спусках. 

VW Amarok VW Amarok
VW Amarok VW Amarok

 

теги: Volkswagen, caddy, transporter, 4motion, multivantramper, дом на колесах, PanAmericana, Amarok, Rockton
Статья подготовлена при поддержке нашего партнера: www.legas.com.ua

Контакты в футере

Наша группа Linkedin
Наша группа Twitter
Наша группа Google-plus
Наша группа Facebook
Наша группа Вконтакте
г. Киев, м. Лесная Обратная связь
044-383-64-63, 097-963-64-63 www.caddy.com.ua
063-563-64-63, 050-410-20-36  

Наши друзья

www.salutes.com.ua - магазин пиротехники
www.legas.com.ua - правовой портал