044-383-64-63; 097-963-64-63

050-410-20-36; 063-563-64-63

VW Caddy: Сім'янин на півставки

Оновлений комерційний Caddy не дивно переплутати із сімейним Touran. Подібність не тільки в новому корпоративному стилі оформлення кузова, але і в ціні. Адже добре оснащений Caddy недешевий. Чи вартий він того?

VW Caddy

 
Питання цілком закономірне, якщо врахувати, що Touran також володіє містким салоном і величезним потенціалом в частині трансформації. Що ж під силу Caddy, з чим не справляється його легковий «побратим»?
Коли вимкнено екран опціонної мультимедійної системи, показання «клімату» теж не відображаються. Вони з'являються лише на короткий час при зміні режимів. Всупереч новій моді, відмовлятися від покажчика температури охолоджуючої рідини при оновленні Caddy не стали. Для авто-роботяги це важливо.

Коли вимкнено екран опціонної мультимедійної системи, показання «клімату» теж не відображаються. Вони з'являються лише на короткий час при зміні режимів.

Всупереч новій моді, відмовлятися від покажчика температури охолоджуючої рідини при оновленні Caddy не стали. Для авто-роботяги це важливо.

Матеріали трохи простіше, ніж у легкових VW, але до якості підгонки деталей - ніяких зауважень. У салоні - маса відділень, у тому числі на торпедо.

Матеріали трохи простіше, ніж у легкових VW, але до якості підгонки деталей - ніяких зауважень.

У салоні - маса відділень, у тому числі на торпедо.

Для підгонки робочого місця під себе в Caddy є регулювання керма по нахилу і глибині, а також мікроліфт регулювання висоти сидіння. Задні крісла досить прості. Для підгонки робочого місця під себе в Caddy є регулювання керма по нахилу і глибині, а також мікроліфт регулювання висоти сидіння. Задні крісла досить прості.

Для підгонки робочого місця під себе в Caddy є регулювання керма по нахилу і глибині, а також мікроліфт регулювання висоти сидіння. Задні крісла досить прості.

 

Люди...

Оновлений Caddy у виконанні Comfortline може вранці бути розвезенням - наприклад, для дітей до школи. Їм було б зручно сідати на стоянці в машину, а батько не переживав би, що його чада на парковці дверцятами обобьют фарбу сусідніх авто. Адже задні бічні двері у Caddy, на відміну від Touran, зсувні і не вимагають багато простору для відкривання. Другий ряд сидінь, як і в Touran, швидко нагрівається завдяки з'явилися після оновлення додатковим воздуховодам.

Водійське місце досить комфортне. Тут передбачено регулювання нахилу і вильоту рульової колонки. Хоча діапазон переміщення не дуже великий. Звично виглядають прилади і органи управління, які у всіх моделях концерну Volkswagen традиційно непомітні, хоча зручні. Так що поїздка проходить без зайвої витрати часу на звикання.
І ось вже через годину після висадки дітей біля школи чи дитячого садка Caddy готовий взяти на «борт» чотирьох робітників. Їх інструменти легко поміщаються в багажник великий, а люди зручно розташовуються в салоні. А якщо потрібно ще й матеріали підвезти? У Caddy це можливо, оскільки тепер для перевезення габаритних вантажів в ньому другий ряд сидінь не тільки складається, але і зовсім знімається. Правда, при трансформаціях потрібна чоловіча сила, адже крісла не такі вже легкі.

Для перевірки оглядовості і маневреності імітую заїзд на вузький склад заднім ходом. Повинен сказати, зовсім нескладно. Огляд покращують великі дзеркала. Ліворуч і праворуч вони різні: водійське більш витягнуте по горизонталі, а пасажирське - по вертикалі. Це щоб зручніше було паркуватися.

Крім традиційної для Caddy полиці над переднім поряд з'явилися сітки за дверима другого ряду і ніші над задніми колісними арками. Для максимального об'єму багажника другий ряд сидінь можна зняти Крім традиційної для Caddy полиці над переднім поряд з'явилися сітки за дверима другого ряду і ніші над задніми колісними арками. Для максимального об'єму багажника другий ряд сидінь можна зняти

Крім традиційної для Caddy полиці над переднім поряд з'явилися сітки за дверима другого ряду і ніші над задніми колісними арками. Для максимального об'єму багажника другий ряд сидінь можна зняти.

Крім традиційної для Caddy полиці над переднім поряд з'явилися сітки за дверима другого ряду і ніші над задніми колісними арками. Для максимального об'єму багажника другий ряд сидінь можна зняти Крім традиційної для Caddy полиці над переднім поряд з'явилися сітки за дверима другого ряду і ніші над задніми колісними арками. Для максимального об'єму багажника другий ряд сидінь можна зняти
 

Тільки тихо...

Оновлений Caddy оснащений дизельним мотором, в якому замість колишніх насос-форсунок тепер застосовується система упорскування Сommon Rail із загальною паливною планкою високого тиску (власне Common Rail з англ. Перекладається як «загальна планка»). Завдяки цьому наш 1.6 TDI досить тихий, за мірками дизелів. Крім того, шумоізоляція покращилася в порівнянні з дорестайлинговой версією. Але все ж у Volkswagen Caddy вона не така хороша, як у легкових венах.

Мотор тяговітий. Його запасу вистачає навіть для їзди з повним завантаженням майже в 650 кг. Крутний момент мотора 1.6 TDI в 250 Нм більш ніж достатній. Тим більше що коротка перша передача дозволяє легко рушати навіть із завантаженими багажником і салоном.
Загальний характер ходової - в дусі всіх Volkswagen. Немає зайвих розгойдування або валкості. У порожній машині навіть занадто відчувається жорсткість, що не так вже приємно для сімейного автомобіля. Однак з огляду на неабияку вантажопідйомність Caddy, в цьому немає нічого несподіваного.

Керувати машиною легко. Точна робота педалей, хороша оглядовість, нормальна реакція на кермо. Але є один нюанс. Зворотний зусилля на кермі зайво завзятий, і коли розпускаєш траєкторію повороту, кермо прагне швидко повернутися в нульову точку. Так що на роботу рук при рулежке варто звертати увагу.

За простору в салоні Caddy виграє у легкових опонентів. Та ж ситуація і з вантажопідйомністю. Але в комфорті він скромніше. А зі збільшенням опцій різко зростає і ціна.
Саме версія з 1,6-літровим турбодизелем виглядає оптимальною. Їй вистачає тяги і динаміки, в той же час вона економічна - 6,6 л/100 км в місті Жорсткувата підвіска трохи трясе порожній автомобіль. Але тримається Caddy непогано: без розгойдування і сильного крену

Саме версія з 1,6-літровим турбодизелем виглядає оптимальною. Їй вистачає тяги і динаміки, в той же час вона економічна - 6,6 л/100 км в місті.

Жорсткувата підвіска трохи трясе порожній автомобіль. Але тримається Caddy непогано: без розгойдування і сильного крену.

З 1,6-літрового турбодизеля зняли тягу в 250 Нм. Мотор з безпосереднім уприскуванням Common Rail тихіше попередника. Кришка на мотор - опція

З 1,6-літрового турбодизеля зняли тягу в 250 Нм. Мотор з безпосереднім уприскуванням Common Rail тихіше попередника. Кришка на мотор - опція.

Подвійний стандарт

Сильна сторона Caddy - здатність жити «подвійним життям». Якщо підсумовувати всі «за» і «проти», то виявиться, що Caddy цілком придатний на роль як сімейного автомобіля, так і робочої конячки. Але, як і будь універсальний засіб, Caddy сильний в окремих параметрах лише із застереженнями. Так, для перетворення цієї моделі VW з утилітарного універсалу в комфортабельний сімейний автомобіль потрібно витратити істотну суму на замовлення опцій. При виборі допоборудования для Caddy головне - тримати себе в руках. Адже у фірмовому списку стільки всього: кнопки управління аудіосистемою на кермі, роздільний клімат-контроль, датчики дощу і світла, салонне дзеркало заднього виду, що само затемнюється і навіть шкіряна оббивка. Все це, як у випадку з тестованої машиною, може збільшити вартість авто практично наполовину від базової ціни. Автомобілів, в яких все це є, продається не так уже й багато. Більшу перевагу віддають простим комплектаціям Startline. У Caddy практичність цінується все ще вище, ніж комфортабельність.

Резюме

Кузов і комфорт

Салон Volkswagen Caddy високий і дуже місткий. Багажник великий і легко збільшується до величезних розмірів, якщо скласти або зняти другий ряд сидінь. Навіть поліпшена після рестайлінгу шумоізоляція салону не так хороша, як у легкових автомобілів марки Volkswagen.

Силовий агрегат і динаміка

Новий двигун з системою безпосереднього уприскування Сommon Rail став набагато тихіше, ніж попередник з насос-форсунками. У модифікації 1.6 TDI хороший баланс потужності, тяги і економічності. Підвіска Caddy жестковата для сімейного автомобіля. Особливо це відчувається на незавантаженому авто. Рульове управління дуже активно повертає кермо в нульове положення.

Фінанси та оснащення

Машина має дуже великий список додаткового устаткування. На вторинному ринку модель Caddy затребувана й повільно втрачає свою вартість. Ціна базової версії Caddy істотно вище, ніж у конкурентів. Додаткові опції обходяться також дуже дорого.

 

VW Caddy 1.6 TDI

Загальні дані

Тип кузова

універсал

Дверей/місць

5/5

Габарити, Д/Ш/В, мм

4406/1794/1822

База, мм

2681

Кліренс, мм

146

Маса спорядж./повн., кг

1622/2264

Об'єм багажника, л

–/3200

Об'єм бака, л

80

Двигун

Тип

діз. з безпос. впр., турбо

Роз. і к-сть ціл./кл. на цил

R4/4

Об'єм, см куб.

1598

Потужність, кВт (к.с.)/Об/хв

75(102)/4400

Макс. кр. мом., Нм/об/хв

250/1500–2500

Трансмісія

Тип приводу

передній

КП

5-ст. мех.

Ходова частина

Гальма передні/задні

диск. вент./бараб.

Підвіска передня/задня

незалеж./полузалеж.

Підсилювач керма

електро

Шини

195/65 R15

Експлуатаційні показники

Максимальна швидкість, км/год

168

Розгін 0-100 км/год, с

12,2

Витр. палива, траса-місто, л/100 км

5,2–6,6

Гарантія, років/км

2/без обмеж. проб.

Періодичність ТО, км

15000

Вартість ТО, грн.

710

Мін. варт., грн.*

194 453

Варт. тест. авто, грн.*

282 016

*За курсом НБУ на 22.02.2011 р.

теги: Volkswagen, caddy, микроавтобус, transporter, 4motion, kombi, comfortline, touran

Статья подготовлена при поддержке нашего партнера: www.legas.com.ua

Джерело: Автоцентр


Правовой портал www.legas.com.ua  

Контакты в футере

Наша группа Linkedin
Наша группа Twitter
Наша группа Google-plus
Наша группа Facebook
Наша группа Вконтакте
г. Киев, м. Лесная Обратная связь
044-383-64-63, 097-963-64-63 www.caddy.com.ua
063-563-64-63, 050-410-20-36  

Наши друзья

www.salutes.com.ua - магазин пиротехники
www.legas.com.ua - правовой портал